OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANIH PRIGOVORA
Sukladno ćl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu usluga mogu dostaviti u pisanom obliku:
Ponikve voda d.o.o. | Ponikve eko otok Krk d.o.o. | Ponikve usluga d.o.o. | |
Na adresu | Vršanska 14, 51500 Krk | Vršanska 14, 51500 Krk | Vršanska 14, 51500 Krk |
Na e-mail adresu | |||
Na telefax broj | 051 / 654-660 | 051 / 654-660 | 051 / 654-660 |
Predati na | šalteru "reklamacije" | šalteru "reklamacije" | šalteru "reklamacije" |
Odgovor na Vaš prigovor datI ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
MOLIMO VAS DA U VAŠEM PRIGOVORU NAVEDETE PODATKE O POTROŠAČU (IME I PREZIME I ADRESA ZA DOSTAVU PRIGOVORA).