OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANIH PRIGOVORA

Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) obavještavamo potrošače da pisani prigovor potrošača mogu dostaviti:

  Ponikve voda d.o.o. Ponikve eko otok Krk d.o.o. Ponikve usluga d.o.o.
Poštom na adresu Vršanska 14, 51500 Krk Vršanska 14, 51500 Krk Vršanska 14, 51500 Krk
Na e-mail adresu prigovori@ponikve.hr prigovori@ponikve.hr prigovori@ponikve.hr
Predati na šalteru "reklamacije" šalteru "reklamacije" šalteru "reklamacije"

ROK ZA PRIGOVOR NA ISPOSTAVLJENI RAČUN JE  30 DANA OD DANA IZDAVANJA RAČUNA.
ODGOVOR NA VAŠ PRIGOVOR DAT ĆEMO U PISANOM OBLIKU NAJKASNIJE 15 DANA OD DANA ZAPRIMANJA PRIGOVORA.
MOLIMO VAS DA U VAŠEM PRIGOVORU NAVEDETE PODATKE O POTROŠAČU (IME I PREZIME I ADRESA ZA DOSTAVU ODGOVORA).

 

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA REKLAMACIJA POTROŠAČA – KORISNIKA JAVNIH USLUGA

Sukladno čl. 27. Zakona o zaštiti potrošača obavještavamo potrošače da u roku od 15 dana od primitka odgovora na pisani prigovor, odnosno od isteka roka za dostavu odgovora trgovca na pisani prigovor, odnosno po isteku roka za dostavu odgovora trgovca na pisani prigovor,  mogu podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača:

  Ponikve voda d.o.o. Ponikve eko otok Krk d.o.o. Ponikve usluga d.o.o.
Poštom na adresu Vršanska 14, 51500 Krk Vršanska 14, 51500 Krk Vršanska 14, 51500 Krk
Na e-mail adresu prigovori@ponikve.hr prigovori@ponikve.hr prigovori@ponikve.hr
Predati na šalteru "reklamacije" šalteru "reklamacije" šalteru "reklamacije"

Povjerenstvo će odgovor na Vašu reklamaciju dati u pisanom obliku najkasnije 30 dana od dana zaprimanja reklamacije. MOLIMO VAS DA U VAŠOJ REKLAMACIJI NAVEDETE PODATKE O POTROŠAČU (IME I PREZIME I ADRESA ZA DOSTAVU odgovora).