OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANIH PRIGOVORA

Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) obavještavamo potrošače da pisani prigovor potrošača mogu dostaviti:

  Ponikve voda d.o.o. Ponikve eko otok Krk d.o.o. Ponikve usluga d.o.o.
Poštom na adresu Vršanska 14, 51500 Krk Vršanska 14, 51500 Krk Vršanska 14, 51500 Krk
Na e-mail adresu prigovori@ponikve.hr prigovori@ponikve.hr prigovori@ponikve.hr
Predati na šalteru "reklamacije" šalteru "reklamacije" šalteru "reklamacije"

Odgovor na Vaš prigovor dati ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana zaprimanja prigovora.
MOLIMO VAS DA U VAŠEM PRIGOVORU NAVEDETE PODATKE O POTROŠAČU (IME I PREZIME I ADRESA ZA DOSTAVU ODGOVORA).

 

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA REKLAMACIJA POTROŠAČA – KORISNIKA JAVNIH USLUGA

Sukladno čl. 27. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) obavještavamo potrošače da nakon primitka odgovora na pisani prigovor, odnosno po isteku roka za dostavu odgovora trgovca na pisani prigovor,  mogu podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača:

  Ponikve voda d.o.o. Ponikve eko otok Krk d.o.o. Ponikve usluga d.o.o.
Poštom na adresu Vršanska 14, 51500 Krk Vršanska 14, 51500 Krk Vršanska 14, 51500 Krk
Na e-mail adresu prigovori@ponikve.hr prigovori@ponikve.hr prigovori@ponikve.hr
Predati na šalteru "reklamacije" šalteru "reklamacije" šalteru "reklamacije"

Povjerenstvo će odgovor na Vašu reklamaciju dati u pisanom obliku najkasnije 30 dana od dana zaprimanja reklamacije. MOLIMO VAS DA U VAŠOJ REKLAMACIJI NAVEDETE PODATKE O POTROŠAČU (IME I PREZIME I ADRESA ZA DOSTAVU odgovora).