OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANIH PRIGOVORA
Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) obavještavamo potrošače da pisani prigovor potrošača mogu dostaviti:
Ponikve voda d.o.o. | Ponikve eko otok Krk d.o.o. | Ponikve usluga d.o.o. | |
Poštom na adresu | Vršanska 14, 51500 Krk | Vršanska 14, 51500 Krk | Vršanska 14, 51500 Krk |
Na e-mail adresu | prigovori@ponikve.hr | prigovori@ponikve.hr | prigovori@ponikve.hr |
Predati na | šalteru "reklamacije" | šalteru "reklamacije" | šalteru "reklamacije" |
Odgovor na Vaš prigovor dati ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana zaprimanja prigovora.
MOLIMO VAS DA U VAŠEM PRIGOVORU NAVEDETE PODATKE O POTROŠAČU (IME I PREZIME I ADRESA ZA DOSTAVU ODGOVORA).
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA REKLAMACIJA POTROŠAČA – KORISNIKA JAVNIH USLUGA
Sukladno čl. 27. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) obavještavamo potrošače da nakon primitka odgovora na pisani prigovor, odnosno po isteku roka za dostavu odgovora trgovca na pisani prigovor, mogu podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača:
Ponikve voda d.o.o. | Ponikve eko otok Krk d.o.o. | Ponikve usluga d.o.o. | |
Poštom na adresu | Vršanska 14, 51500 Krk | Vršanska 14, 51500 Krk | Vršanska 14, 51500 Krk |
Na e-mail adresu | prigovori@ponikve.hr | prigovori@ponikve.hr | prigovori@ponikve.hr |
Predati na | šalteru "reklamacije" | šalteru "reklamacije" | šalteru "reklamacije" |
Povjerenstvo će odgovor na Vašu reklamaciju dati u pisanom obliku najkasnije 30 dana od dana zaprimanja reklamacije. MOLIMO VAS DA U VAŠOJ REKLAMACIJI NAVEDETE PODATKE O POTROŠAČU (IME I PREZIME I ADRESA ZA DOSTAVU odgovora).